Citat:
Ursprungligen postat av dega
Hej Moz,
Vi tyckte precis som er att boendet verkade passa oss. Hon som driver Ioanna och alla som arbetar här är mycket trevliga men när vi påtalade mögellukten i ett av rummen, så var hon väl medveten om det (hon sa att de hade problem i "vissa av rummen" och att man kan behöva vädra i de rummen) och så bjöd hon oss på frukost som plåster på såren... För det första placerar man ju inte gärna sina barn i ett mögligt rum & sen vädrar man inte gärna på kväll/natt pga mygg.. Jag vet inte vad jag ska råda er till, många verkar ju nöjda. Jag skulle dock aldrig rekommendera detta till någon jag känner. Hotellområdet/atmosfären är trevlig men tyvärr inte rummen. Vi vill inte betala mer än vår deposition om vi lämnar men ägaren sa i (trevlig ton) att vi måste betala hela vistelsen - vet fortfarande inte våra rättigheter..?
På Paros bodde vi i en tvårums lägenhet på Ostria i Aliki - det var toppen tyckte vi! Det tipsar jag gärna om!
Lycka till!
|
Tack för info...vi får diskutera här hemma och se hur vi gör....
Vi har bokat på rum på Joseph Studios i Naoussa på Paros, men tack för tips om Ostria. Vi gillar ju lite mer stadsliv så då passar nog Naoussa bättre.
Hoppas verkligen ni löser det med Ioanna så att ni blir nöjda, och ha en fortsatt härlig greklandssemester.
/Moz