Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-24, 09:52
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Boka boende eller inte

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Ja, vi är alla olika. Vi bor sällan för under 100 €/natten. 25-30€ erbjudanden går bort direkt.
Så mycket betalar vi inte. Jo, faktiskt nu när jag tänker efter! Jag betalade 60 € för en studio när jag reste själv till Pylos på Peloponnesos, och det blir ju 120 € om vi hade rest båda.

Citat:
Ursprungligen postat av piam Visa inlägg
dom kommer och hämtar oss i bostaden,allting är fixat å vi kan bara njuta....
Härlig vision! Vi blir ju inte yngre.

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Fast eg är den allra bästa stunden, när man är uppe i ottan och strosar ned på byn, som håller på att vakna. Språka lite med byprästen, tjena på gubbarna vid kafeneionen eller byta ett par ord med fiskaren som sitter och reder ut sina nät efter morgonens fiskafänge. Sen köper man sitt dagliga bröd och strosar hemåt, för att väcka resten av den sömndruckna familjen.
Så är det för oss också, och även när jag reser själv. Är oftast uppe med den berömda tuppen, går till bagaren och äter sedan en mycket långsam frukost.

Håller med om att boendet blir allt viktigare. Vilket inte minst bevisades när jag bodde så uselt på Lipsi i höstas. I det rummet gick inte ens att vara i. Förut sa vi ”att rummet spelar ingen roll”, där sover man ju bara. Så är det inte idag. Boendet är superviktigt eftersom vi tillbringar mer tid där.
Svara med citat