Ämne: Nya trender
Visa ett inlägg
Gammal 2006-05-07, 14:02
AnitaC AnitaC är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005
Standard Sv: Nya trender

Hei.
Et lite svar fra en norsk Hellasfrelst, som hittil bare har reist med charter.
Hvorfor?? Dessverre har jeg alltid ferie midt i høysessongen (august), når det er vanskeligst og dyrest å finne rom og fergene kan være fulle(etter det jeg har lært meg ved å lese på kalimera). Ut fra hva jeg har klart å regne ut blir det faktisk billigere å reise charter og jeg er sikret et sted å bo. Jeg liker meg best litt utenfor den typiske turiststrømmen og tar gjerne dagsturer. I år skal vi til Naxos og planlegger turer til andre øyer derfra ut fra hva vi får lyst til. Har fått mange bra tips ved å lese Kalimera og håper på flere ideer, trodde det var noe av ideen ved forumet. Kanskje tar jeg feil.??? Lysten til å øyloffe er der og håper å få ferie i september neste år for å prøve for første gang. Håper og tror at det iallefall er en god grunn til at også charterreisende kan få benytte seg av Kalimeras sider. Jeg koser meg med å lese innlegg, og drømmer meg bort i andres opplevelser samtidig som jeg lærer og får ideer til hva jeg selv kan gjøre når jeg selv reiser. Kommer fortsatt til å både lese og skrive innlegg og håper jeg ikke skremmer bort øylofferne av den grunn.
Hilsen en norsk charterreiser som drømmer om å bli øyloffer.
Svara med citat