Ämne: Och sen..
Visa ett inlägg
Gammal 2023-11-11, 10:21
Getpinglans avatar
Getpinglan Getpinglan är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2013
Standard Sv: Och sen..

Hej alla Kalimeravänner!

Jag har inte varit inne här på jättelänge. Inte att jag bara smygläser och inte skriver, utan för att jag inte haft tid eller energi. För mig är ju. Kalimera det näst bästa när Greklandslängtan är för stor...

Men vår senaste Greklandsresa, en vecka, blev dubbelt så dyr som våra tvåveckorsresor brukar vara, så nu måsta jag jobba helhjärtat för att öht ha råd att åka igen... Familjen kanske vill byta resmål annars.... Tror hösten är intensiv för många med "back to business". Drömmarna om Grekland kommer nog snart, och då blir det mer fart....

Men helt plötsligt här vid frukosten kom jag på: Kalimera!!! Hur går det med sajten?! och fick ett styng av dåligt samvete för att jag inte ens kollat läget en gång på flera månader!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Men så här är det. Så fort herden Janne tar en paus, så blir vi små lamm lite oroliga och börjar bräka till höger och vänster...

/Netwolf
Och som den gamla get jag är måste jag göra fältstudier. Vad? Ingen fåraherde? Vad har hänt? Nu måste jag ta reda på det.

Uppskattar att ni finns kvar, kära greklandsvänner, ska försöka komma och skriva lite oftare!
🇬🇷💙🩵🤍🇬🇷🤍🩵💙🇬🇷

/🐐🔔
Svara med citat