Visa ett inlägg
Gammal igår, 17:08
Carle Carle är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2012
Standard Sv: Hallå från Mamma Mia öarna.

Diabetes 2 gör att man kan inte äta vitt bröd, bla pizza botten. Glutenfri funkar men fullkorn är bättre. Frågade om de hade glutenfri pizza , sa ja men sen nej. Vi bor nu ca 20 min promenad från shopping gatan/ hamnen på Skitathos. Oerhört mycket folk o många britter. Hittat bra lunch hak men tar after Beach ouzo hemma, får 70 cl på supermarket för samma pris som ,2 glas på lunchhak.

Helt ok frukost, bra service , en hund från grann tavernan ingår. Poolen är ca 7x4 m.

Igår åt vi middag i hamnen på en italiensk restaurang med fullkorn pasta . Tyvärr 6E i påslag för glutenfri pizza. Jättegod pasta o bra service. Sen besökte vi Admiral Bendow bar, var där 2011. Massa vinyl singel skivor i taket o bilder på 50 tals till 80 tals musiker på väggen. Min Help tröja ger låten innan jag beställt. Mythos o Jack D. Ok pris 13 E . Fanns en Penny Lane skylt med på väggen så den låten spelades med 😍
”Pappa, varför heter min syster Penny?” - ”Det är mammas favorit Beatles låt.”- ” Åh då fattar jag, tack pappa.” - ” Ingen orsak Yellow Sumbarine” 😂🤣
Närheten till stranden gör att Skitatos vinner med 6-2 mot Skopelos. Lite dyrare dock och Skopelos stad är så vacker. I morgon blir det buss till Koukounaries. Kommer visst på bussarna. Middag i kväll vid vattnet . Stan på torsdag igen o fullkorn pasta
Svara med citat