Det är väl ibland så att om man är ny i forumet, alternativt "ganska ny" så är man nog ganska ivrig och önskar sig de "roligare" och "personliga" tipsen. Åtminstone tror jag att jag själv var så 1999 när jag var ny. Jag gjorde även den tabben att jag ondgjorde mig över att det ganska fort blev trådar som snabbt tappade linjen och blev svåra att följa. Mycket snabbt förstod jag att det var kutym att det förr eller senare blev trådar som "flippade ut" en del.
Men det ger sig nog, tips får man här hur man än vänder sig.
Hasse
Citat:
Ursprungligen postat av karinafp
Hmmm... jag förstår nog inte riktigt det där med "roligare" och "personliga tips". Vi är ju precis samma personer som skriver resebrev och som svarar här. Skillnaden är att i resebreven har vi mer utrymme att berätta personligt om våra upplevelser, medan de finns i färskt minne.  Det är ju där vi verkligen kan bre ut oss om hur bra det var!  Där kan vi också lägga in bilder, för att verkligen visa hur paradiset ser ut...
När man svarar på samma sak för femtonde gången, försvinner en hel del av entusiasmen, det kan inte undvikas...  därför rekommenderar jag varmt resebreven!
Karin
119 dagar kvar...   
|