Visa ett inlägg
Gammal 2007-03-22, 18:29
JohnSs avatar
JohnS JohnS är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006
Standard Sv: Hur ser Din drömrestaurang ut?

En av de beste kvelder jeg har hatt i Rhodos by, var faktisk i en grillrestaurant som ble drevet av to brødre som kalte seg Mike og eehh noe annet. De serverte grillkjøtt og stort sett ingenting annet i et lokale som tydeligvis hadde vært brukt som butikk. Belysningen bestod av uskjermede lysrør øverst på veggene langs hele taket rundt i rommet, bordene var respatex, og serveringen var verdens enkleste... og verdens beste! For å holde oss til tråden her, deres gimmick var at de hadde grillen rett innenfor et utstillingsvindu, slik at man kunne la seg fascinere utenfra av lammelår og kyllinger som roterte.

Vi var tre par som hadde en fantastisk kveld... Etter hvert gikk både vi og de selv i surr om hva gutta hadde lovet oss "on the house", så det endte med at vi betalte for maten og drikkevarene til den, mens kaffe og Metaxa, kake og frukt og ouzo og litt til aldri kom på regningen. Tipsen ble jo selvfølgelig deretter, så jeg tror egentlig ikke de tapte stort på det.

Sist jeg var der, hadde de flyttet til finere lokaler rett ved siden av Hotel Africa nær den vestre stranden. Tavernaen var finere, betjeningen flere og maten omtrent like god, men det var ikke den samme stemningen som det gamle stedet.

Forstå det den som kan, det må være til å miste nattesøvnen av for den som skal starte et nytt sted.
Svara med citat