Ja då..Alla rum hade havsutsikt! Vi bodde i den nya tillbyggnaden och hade markterass, vilket var JÄTTEBRA för vi hade ju möjlighet att flytta ut bordet i solen alldeles vid vattnet på morgonen. Nu var det ju kyligt på morgnarna. Balkongerna hade annars skugga. Men vi fick en studio för 4 personer tror jag...De är ju dyrare , men vi bodde för 65 euro natten..Där fanns kaffebryggare, tekokare, sandwichgrill, hårtork, 2 TV apparater mm mm ..och allt var så nytt så det var inte riktigt färdigmålat.... Vi var de första gästerna för säsongen och behandlades kungligt!!
Jag ska skicka Dig bilder till din e-post så får Du se! Les Sirenes hette stället och de hade INGA skyltar från vägen fast alla andra hade så det var lite knöligt att hitta.... Du får veta mer på Kalimeraträffen!!!
Förresten: Den killen som kom med vår hyrbil till flygplatsen när vi kom pratade svenska! Han hade bott i Lund på 70-talet och när jag frågade om han kände några i Lund så sa han NIKOS på restaurang EROS!!!!! Så jag ska hälsa till honom på festen..Visst är världen liten??
Lissi