Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra
Hur många dagar rekomenderar ni att lägga på Paros ev Antiparos, Amorgos och Koufonissi?
Tänkte så här att Koufonissi räcker kanske med 3-4 dagar, antiparos kanske med en övernattning eller en dagsutflykt?
Gemensamt är att jag vill uppleva öarna lagom mycket sola och bada och koppla av varvat med att gå i affärer flanera i stan och besöka lite byar kanske...
Är lite kluven, vet att jag vill vara ca 8 dagar på Naxos i alla fall och kanske 2-3 dagar på Santorini innan hemfärd...
Snälla hjälp mig, försöker planera min rutt lite så att jag är på rätt ställe på rätt månad augusti/september...
mvh Alexnadra
|
Lämna något år slumpen också. Jag är själv en person som gärna planerar och strukturerar och jobbar ständigt på att försöka släppa taget lite. Missförstå mig nu rätt men innerst inne tycker jag att du ska låta känslan avgöra när ni väl kommit på plats. Åk vidare när det känns bra och stanna när det är bättre. När jag kom till Amorgos var ambitionen att stanna 5-6 dagar och sen åka vidare men det blev 12 dagar på Amorgos dvs rnästan resten av den treveckorsresan och enbart sista dygnet på Santorini av praktiska skäl.
Lycka till Alexandra.
Eva