Ämne: Hotel Della
Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-24, 09:12
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hotel Della

Della ligger inte så långt bort att ni måste åka taxi ner till centrum. Minns inte exakt hur många minuter promenaden tog men tar ni genvägen genom olivlunden förkortas sträckan betydligt. Personligen tycker jag att det är ganska skönt att röra på benen eftersom det ibland blir väl mycket mat under semestern. Jag nappade på ett specialarbjudande och fick dubbelrum för eget bruk utan extra kostnad. Enkla rum men stor fina balkonger. Vet inte om ni kan önska något speciellt läge i huset men det kan Ving säkert svara på.

Det finns bord och stolar i trädgåren som är väldigt trevlig. Skulle inte tveka att bo där igen vid en ny resa till Parga.

Om det enkelt att gå till Lichnosstranden råder det delade meningar om här på forumet men Valtos ligger i varjefall på enkelt promenadavstånd. För mig tog det ca en halvtimme eller kanske något mer att gå i maklig takt till Lichnsostranden från hamnen. Tog högst 45 minuter med fotopaus. Gick med personer som kände till vägen så det behövde jag inte fundera över.

Eva
Svara med citat