Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-30, 19:17
Elisalinns avatar
Elisalinn Elisalinn är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2005
Standard Sv: Fråga till Janne

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Ni får gärna diskutera söldukar och som jag skrev pratar jag gärna strunt själv. Till den som undrade var jag var när Borneos skogar brann och om min inställning till skövlingen av Brasiliens regnskogar så kan jag meddela att jag på alla sätt stöttat organisationer som arbetar med dessa frågor. Både ekonomiskt och på andra sätt.

Om du Inkfish inte förstår mitt påhopp på Janne, som du kallar det, så är det inget påhopp utan bara en stilla undran. Antagligen är han så inbäddad i en behaglig semestertillvaro att allvaret av bränderna inte nått honom. Eftersom frågan diskuterades i forumet när han startade sölduksdiskussionen anser jag och säkert fler med mig att det hade varit klädsamt av honom att nämna Atenbränderna som är mycket allvarliga för området. Jag tänker inte starta något krig i det här ämnet och detta är defintivt mitt sista inlägg i den här debatten.

Eva
Så, du "fegar" ut nu... Startar man en diskussion tycker jag nog att man får fortsätta, även om man får lite kritik. När det gäller Janne och Camilla, som du uppenbarligen tycker är "inbäddade", så låter det som någon är riktigt avundsjuk, vill du "rädda" Grekland, så visst, men jag tror att de är kapabla att klara situationen.
Svara med citat