Visa ett inlägg
Gammal 2007-07-04, 17:28
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Osynliga trådar

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
När jag ser dina frågor nu undrar jag om det inte är min egen dator som ligger bakom?
Nä, jag tror inte det. Jag funderade över samma sak här, men min dator är så trimmad att den inte ska kunna ställa till med något. Eller missa något... Så jag tror att det är något med Kalimeras script. Scriptet ska känna av vilka användare som läst vilka inlägg för att kunna visa de olästa. Och det verkar vara där det fallerar.

Citat:
Däremot: från ett annat forum med samma script men annan version händer det ibland att man inte får upp sista inlägget på en skärmsida - förrän nån skriver ytterligare ett inlägg. Då kommer båda inläggen upp.
Det handlar nog om att siten inte uppdaterar automatiskt. Det gör inte Kalimera heller. När jag läst det jag vill så uppdaterar jag en gång innan jag ska logga ut, och då är det inte sällan det dyker upp 10 - 15 nya inlägg som kommit under tiden jag läst. Så måste jag läsa dem och uppdatera innan jag ska logga ut och så finns ytterligare... Är det undra på att man aldrig får något gjort...

Peter
Svara med citat