Sv: Pruta!!!!!!
Hej på er igen!
Ja vet inte hur man ska tolka något men det spelar inte så stor roll om jag ska vara ärlig. Vi spenderar våra pengar efter hur mycke vi har och vad vi vill andvända dom till. Och det är helt okej för mig, det är ingen ide att fördjupa sig i hur mycke ett rum får kosta eller ska kosta det ända viktiga är att alla får valuta för sitt resande vad pengarna går till är ju upp till var och än. Eller hur?
Jag kan bara prata för mig och dela med mig av mina erfarenheter jag tror säkert att ni har listat ut att jag stannar hellre längre tid på ett ställe och njuter av det sedan om jag inte har en massa faciliteter på mitt rum så är det mitt val....självklart, och om jag trampa dig på tårna Elisabeth så är jag ledsen för det.
Men när det gäller prutandet så är jag 100% säker på att det inte kommer att vara någon i Hellas som tar skada av det vi har ju alla läst här på Kalimera att någon kan ringa ner för att få en pris uppgift och sedan ringa en stund senare och få en helt annan pris bild.
Så om det beror på oss eller mäniskorna i Hellas det kan vi alla ta en funderare på.
Eleuthera
|