|
||||
|
||||
Bildgåta 5839 - Volkan Cinema på Santorini
Var kan man se det här glädjepillret?
Kanske lite svårt så en liten hjälp på vägen, det är inte Agathonissi. Ozogott |
|
|||
|
|||
Sv: Bildgåta 5839
Kamari, Santorini?
|
|
||||
|
||||
Hmm, det var ju inte så svårt men många öar eller bya går ju bort
Santorini är rätt men inte Kamari. Var på Santorini och när det var så lätt, vad heter biografen? Ozogott |
|
||||
|
||||
Skiathos … nyss vaknat …
|
|
||||
|
||||
Helt okå att vara nyvaken och det är på Santorini som El Gringo gissade
Frågan om var och bonuspoängen för vilken bio Mamma Mia visas på är inte löst. Ozogott |
|
||||
|
||||
Kan det vara i Oia?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja, nu var det Santorini, men om vi förhåller oss till den ursprungliga frågan, - VAR man kan se denna film så är det för mig där jag såg den, - på Skiathos.
Vi såg båda filmerna däruppe på taket, under samma resa. Den gamla med live-underhållning som var helt fantastisk, parallellt med själva filmen. Den andra, som då var helt ny, några dagar senare, (utan live-underhållning) var rena sömnpillret i jämförelse . //Conny |
|
||||
|
||||
Citat:
Någon som kan gissa sig till i vilken ort på Santorini som affischen satt? Kamari och Oia är redan tagna men fel. Ozogott |
|
||||
|
||||
Min googling gav Volkan Cinema i Firostefani utanför Fira. Min favoritplats alla kategorier, där skulle vilja vara och se de fantastiska höst-solnedgångarna.
🌋🧿 /Getpinglan 🐐🔔 Senast redigerad av Getpinglan den 2024-10-15 klockan 19:00. |
|
||||
|
||||
Citat:
Ozogott |
|
|