![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, nu är vi hemma igen. Det blev inget Spoa den här gången. Det tog längre tid än beräknat att göra Erikas tatuering. Den blev jättefin, ett specialdesignat grekiskt öga på framsidan av låret. När hon sedan skulle betala, funkade inte kortet! Lätt panik uppstod, och efter en stund fick hon ett SMS från sin bank, som meddelade att de hade spärrat kortet pga misstänkta transaktioner ... Hon ringde och frågade vad de höll på med och fick till svar att "Det är någon som försöker betala en tatueringsstudio utomlands med ditt kort!"
![]() ![]() Båten kom in, affärerna fylldes på och jag kunde hitta min helflaska Plomariou till slut. ![]() ![]() ![]() I bilen hem från Arlanda med regnet smattrande mot vindrutan, tittade Erika på mig och sa: "Kommer du ihåg att vi sa att det kunde bli skönt att komma hem och slippa värmen? Vad tänkte vi på?!" ![]() Karin som redan längtar tillbaka |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Karin!
Härligt att höra att allt gått bra med både tatueringen och hemresan ![]() Tänk, hur länge man än är "nere" och kanske tänker att det ska bli skönt att komma hem så hinner man knappt innanför dörren hemma så längtar man tillbaks! Grekland är som "knark", man (jag i detta fall ![]() Catlady 🐈 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Härligt att hon bokstavligenvill tatuera in kära Karpathos i minnet så att säga. Så fint! 🧿 Ja, håller med Catlady! Grekland är mycket beroendeframkallande. 😀🧿😀🧿😀🧿 /Getpinglan 🐐🔔 |
![]() |
|
|