Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal igår, 22:09
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Milos

Janne behöver uppdatera en massa e.guider flera av dom jag har köpt stämmer inte....som att charter går till både Milos och Kefalonia.....det går ingen charter till någon av öarna längre.... Inte rätt att ta betalt för information som inte stämmer När man betalar för information så förväntar man sig att informationen stämmer. det gör den inte nu.
Svara med citat
Gammal idag, 14:13
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Milos

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Janne behöver uppdatera en massa e.guider flera av dom jag har köpt stämmer inte....som att charter går till både Milos och Kefalonia.....det går ingen charter till någon av öarna längre.... Inte rätt att ta betalt för information som inte stämmer När man betalar för information så förväntar man sig att informationen stämmer. det gör den inte nu.
När du köpte E-guiderna om Kefalonia och Milos gick det charter. Hade du köpt E-guiderna idag hade du läst att det inte går charter. (Chartern till Kefalonia och Milos upphör inför 2025.) Antingen skojar du, om inte kan detta vara det mest korkade inlägg jag läst på länge. Om du inte skojar får du gärna förklara för mig hur jag ska kunna göra ändringar på uppgifter som ännu inte har hänt.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:42.