![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hej!
Ja nu var det ett tag sen. Här händer det grejer! Våra resekompisar sen många år bokade en återvändsresa till Limnos från Kastrup. Fyndpris! Då bestämde vi oss att chansa och bokade vi med fast från Arlanda. Tänkte att det får bära eller brista. Läkarintyg om vi måste avboka.Vi sa inget till dem och har haft en jobbig tid som förrädare. De anlände igår fm och vi på kvällen. Vi bor i Platy nån km från Myrina. De bor närmare byn. Jag hade redan hunnit få både bilder och sms att de "saknade oss så". Vid lunchtid tog vi en taxi till deras strand och smög upp bakom dem. De blev helt shockade men jätteglada och vi levde väl om en stund där till solgästernas betraktande. Att det skulle bli så lyckat i alla fall ![]() Vi bor väldigt fint med 5 minuter till havet. Berg åt alla håll. Fin växtlighet och mitt bland privata hus och några små hotell. 26 i luften o 22 i havet. Tänk att vi kom hit endå!! Knät läker sakta och jag fick diskbråck på köpet så nu får det va nog!! Skriver rapport när jag har lite tid över. / En lycklig Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Vad kul att ni kom iväg!
Ha en jättefin resa Kajja... //Conny
|
|
|
|||
|
|||
|
Vilken höjdare!
Efter allt du råkat ut för,så roligt Ha det riktigt bra nu och njut😎 Pia |
|
|
|||
|
|||
|
Åh så himla kul!
Älskar sånt! Njut... /Lena |
|
|
||||
|
||||
|
Grattis till en härlig resa. Och tillbaks till Limnos!!! Har undrat så hur det gått för dig med knä och rygg och allt elände. Så roligt att det löste sig. Ha det nu så himla fint och njut av allt som Limnos har att erbjuda.
Kerstin, ordentligt avis |
|
|
|||
|
|||
|
Härligt, Kajja
![]() ![]() ![]() Det är nog precis vad du behöver just nu, så roligt att du/ni kom iväg !! Njut, det är du verkligen värd........ Catlady 🐈
|
![]() |
|
|