![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha, nu suger det i bokningstarmen igen.
Resan inför 2006 börjar ta form någonstans långt bak i medvetandet, vågar inte tänka allt för mycket på den ännu av rädsla för superabstinens ![]() Jag vet att det är bäst att vara på hugget direkt när biljetterna släpps hos de respektive bolagen. NÄR är detta? Har de redan släppt sina biljetter? Nån som har koll? Tänker främst på juni 2006. Tror jag ![]() Kram på alla!/Janet |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ruby |
|
|||
|
|||
![]()
Apollos flygstolar är bokningsbara efter det att apollo kommit ut med nästa sommarsäsongs-program/katalog, det brukar vara en bit in i december har jag för mig.
Snowflake verkar bokningsbart redan nu för maj o juni nästa år, men det ser bara ut att finnas KPH-ATHEN och inte STHLM-ATHEN. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Ahaaa.. men det kommer kanske senare då, resor från Sthlm till Athen? Eller ska de kanske sluta köra den rutten?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tjaa, det kanske dom ska ? Men å andra sidan kanske inte? Elisabeth verkar ju ha hittat en del avgångar STHLM-ATHEN o vice versa i augusti nästa år. Men du bor väl i Kalmar nu ? Så då är det väl smidigast med KPH o Kastrup ? Eller har du tänkt dig flyga från STHLM ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vissa saker är inte klara med Snowflake, tror jag. Jag planerar ö-luff i Kroatien nästa år (ja, tänk, jag tänker prova något annat!) och fast platserna ligger synliga och fina på hemsidan går de inte att boka. Något liknande kanske gäller Aten.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Så kan det säkert vara. Bara att vänta o se hur det blir oxå med snowflake o deras rutter nästa säsong alltså ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu satte du myror i huvudet på mig. Plötsligt kan jag ju välja flygplats ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Angenämt problem ? Till Grekland från Kastrup och tillbaka till Arlanda , eller tvärtom ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fast det säger ju ingenting om hur det blir med enskilda rutter nästa år. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm Tommy Tack, nu sysselsatte du mig åtminstone tills jag somnar
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men Apollos sommarkatalog kommer alltså i december, var det så epiros? Det är ju lååångt till dess! ![]() Ruby |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det duger inte att vara ett par dagar sen? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi hade valt Fritidsresor eftersom deras avgångar passade oss bäst och priset var i stort sett detsamma som Apollo. Nå hur gick det? När biljetterna väl släpptes visade det sig att det bara fanns TVÅ platser per avgång till det allra billigaste priset - men ganska många till det näst billigaste! Så nog gör de allt de kan för att locka kunder... och nog gäller det att vara snabb för att få de billigaste biljetterna. Vi hann för övrigt få de två billigaste platserna och sju som var lite dyrare. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Senast redigerad av Elisabet den 2005-09-28 klockan 10:20. |