![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I kväll, och vid fyra andra tillfällen framöver, sänder tv4 Film filmen "Shirley Valentine." En underbar film med många poänger, delvis inspelad på Mykonos.
http://wwwb.tv4.se/1.284713 Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En favorit
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Håller med!
|
|
|||
|
|||
![]()
En absolut favorit! Jag har sett den flera gånger och kan se den många gånger till!
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Åh du var visst före
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Denna tjej kunde vara min mamma. I alla aspekter. Hon åkte själv till grekland, båtluffade själv i grekland. Efter att hon gjorde sig av med sin erländiga karl
![]() Sen för sju år sen så flyttade hon, till Cypern ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack så mycket för tippset att se filmen(hade aldrig sett den annars). Riktigt rolig och fin
![]() Inger |
|
|||
|
|||
![]()
Den hade jag velat se!!
![]() ![]() Fattar bara inte hur jag kunde missa den, jag brukar gå in på tv.nu och kolla kvällens filmer, men den här gick mig helt förbi. Typiskt! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är en sån Shirley Valentine fantast att Jag till och med har filmaffishen hemma. Lyckades buda in den på Tradera för x antal år sedan.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu bor jag själv i Grekland sedan 20 år tillbaka, jag blev frälst efter den där första resan, åkte verje sommar till Grekland och landade till slut här på Santorini som jag älskar över allt annat! Och Mamma har det bra nu, hon kommer varje år sedan -92, stannar 1 månad i Juni och en till i September! Hon visste vad hon gjorde när hon tog med mig på den där resan för 38 år sedan.... Ingela |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|