![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
tacksam för omdömen om detta hotell på Naxos. Vi har en son på 2.5 år men det ser ut att passa oss. 85 euro för ett dubbelrum. Hls Pátrik |
|
||||
|
||||
![]()
Inget större fel på Dimitra även om jag tyckte att 85 euro för ett dubbelrum lät lite mycket, i samma familj finns ju också Ioanna och Prokopis, jag har för mej att Ioanna hade lägst pris förra året då vi bodde där. Det finns många bra hotell för en 2,5-åring i Agios Prokopios, om ni känner för det kan ni komma obokade och låta er fångas av någon i hamnen som kan visa sitt ställe för er, är ni inte belåtna är det bara att gå vidare till nästa och titta där.
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipsen Janérik!
|
|
|||
|
|||
![]()
Har du kollat hos Ioanna studios som ligger bredvid Dimitra. Vi har bott många gånger hos Ioanna och har alltid varit mycket nöjda med detta och prismässigt brukar det vara billigare än både Dimitra och Hotel Agios Prokopios. Sedan beror det ju också på när Ni ska åka.
Margaretha |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också bott på Ioanna , betalade 45 eur, det var för 2 år sen i augusti. Boka inget före, det finns massor av boenden.
Maritha |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Kom hem från Naxos för 2 v sedan och kan bara rekommendera ett hotell, Hotell Summer dream (de har en hemsida på nätet) vid Agia Ana stranden som bara är 5 min promenad från Agios Prokopiosstranden. Vi hamnade här som 1: a natten efter resan ner och fann det så bra att vi stannade i 9 nätter. Stora rum, bra sängar, pool utanför altanen, rent och fint, nära till bussen in till Naxos stad, 25 m till den underbara stranden och supermarket runt hörnet. Trevliga ägare och bra rumspriser- inga 85 € där inte. Mkt kompisar till barnen och mkt barnvänligt. Hit kommer jag själv att åka igen. Mvh Sissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla svar! Kollar upp Summer Dream också!
Hls Patrik |
|
||||
|
||||
![]()
Summer Dream ligger jätte fint och familjen Margarithis har även ett ställe som heter Plaza Studios, det ligger på andra sidan supermarketen (som f.ö. också heter Margarithis.) Där finns ingen pool men priset är förstås lägre.
Jag tycker att Agia Anna är mycket barnvänligare än Ag.Pro. Ni kan sitta på tavernorna vid stranden och slipper den bullriga trafikerade gatan genom Prokopios. Ni är också i "mitten" och har nära till Maragas och Plaka också. Där finns fler tavernor där ni kan sitta i sanden och studera solnedgången. |
![]() |
|
|