Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kalymnos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-10-20, 15:55
Ketos avatar
Keto Keto är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009
Standard Boende på Kalymnos

Hejsan! Jag är lite sugen på att åka till Kalymnos 2 veckor i juni. Är det någon som kan rekommendera något boende som finns i Apollos utbud? Vet ej om Ving kommer att ha Kalymnos på programmet för sommaren 2010 så alternativet kanske bara är Apollo. Hotell som vi kollat lite extra på är Filoxenia och Plaza. Är det någon som bott på något av dessa å kan rekommendera något av dem? Tacksam för alla svar.
Svara med citat
Gammal 2009-10-20, 19:21
Jorun Jorun är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009
Standard Sv: Boende på Kalymnos

Jeg har ikke bodd på noen av stedene men har vært mye på Kalymnos. Plaza ligger sentralt til i Massorui rett på stranden, det andre hotellet ligger i utkanten. Velger du Plaza be om rom med havutsikt.
Svara med citat
Gammal 2009-10-22, 21:23
PlatyYialoss avatar
PlatyYialos PlatyYialos är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Plaza är nyrenoverat sedan ett år tillbaka. Ett hotel med alla bekvämligheter men inte så "Grekiskt" mer åt Scandic. Ligger dock med en härlig utsikt i väst och med solen som går ner över Telendos, vackert men som Jorun säger, det innebär att du skall begära rum mot havet. Stor pool och bar samt nedgång till stranden. Du är samtidigt mitt i byn så det finns egentligen inte så mycket att klaga på. Filoxenia är säkert ok också men mina grannar på Kalymnos råkar vara en av delägarna sådärav mitt något mer omfattande svar avseende Plaza.
Svara med citat
Gammal 2009-10-23, 13:28
kirtor kirtor är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Et annet og relativt nytt hotell ligger på "torget" i Massouri. Det heter Massouri Beach hotell og mange rommene har flott utsikt til sjøen. Det ligger en liten trapp opp fra stranden.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:03.