![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Det är nog ett halvt år sedan jag var "inne" på Kalimera!? Så fyller Kalimera 18 i dagarna, grattis! Då har man varit medlem i 10 år. Skummade som hastigast över lite inlägg o rubriker. Det är lite som hem till gården, man har inte missat någonting känns det som ändå är det jättemycket kul, spännande och lärorikt man gått miste om men o andra sidan finns det mycket äldre material att gotta sig i. Vi skulle ju till Samos för första gången om en dryg vecka men så väntas det barnbarn precis i faggorna och jag märkte på frugan att det var bäst att boka om. Vi bokade om till Reina Isabel på Las Canteras i november men så i dagarna kom nästa smällkaramell. Nu väntas helt plötsligt ytterligare barnbarn såklart när vi ska resa så det är bara att snällt gå in och flytta resan några veckor åt sidan så är problemet löst! Vi har varit en sväng i Prag som var en ny bekantskap, en lätt och trevlig stad med mycket sevärt. Vi kom hem från Budapest för några dagar sen och det var skönt att pricka in svensk sommarvärme, men vad dyrt det har blivit jämfört med för några år sedan. Prag känns ju som rea-stad i jämförelse, men går man bort från turiststråken är det fortfarande jättebilligt. Frugan vill ju bevaka läget på himmafronten så jag kanske tar syskobarnet med mig på en Greklandstripp?? Ha det gott alla Med vänlig hälsning. den Lame. |
|
|||
|
|||
![]()
Men ricky så kul att " se" dig här igen! Det var väl nästan exakt 5 år sen vi sågs i Parga?
Ha det gott med kommande barnbarn! Själv har jag 6 nu... ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Roligt att "se" dig igen Ricky!
Stort grattis till barnbarn. ![]() |
|
|||
|
|||