![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Anno tidigt 90-tal. Trycker på knapparna play och reck på videobandspelaren.
På TVn visas Superman. Mina små döttrar sover och jag bara måste spela in den filmen och spara den inför framtiden! Måste kunna visa vad som var så fantastiskt för den filmen kanske aldrig kommer att visas på TV igen. Senare fångade jag ett tillfälle när Bröderna Marx, mina svartvita-filmers favoriter, visades på TV. Play-Rec igen. Måste spara till framtiden! Jag ville verkligen inte att mina döttrar skulle missa allt det här..det är ju TV-historia! Little did I know!!! ![]() ![]() Videofilmerna finns kvar i en låda och jag vet inte varför jag inte slängt dom..kanske för att gardera mig för allt finns ju bara "in space somewhere" numera. Hann aldrig visa detta för döttrarna..framtiden kommer ikapp oss ![]() / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Eftersom jag då inte kunde föreställa mig att mina inspelade filmer skulle kunnas ses efter klick på datorn så trodde jag att jag hade en liten skatt.
Utvecklingen har gått så fort och det känns nästan som att man har levt på stenåldern. Privata filmer kommer jag aldrig att göra mig av med. / Kajja
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|