![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag har försökt hitta några trevliga hotell runt Agios Georgios Beach tills vi ska till Naxos i mitten på juni. Två förslag som kommit upp för mej är Sagterra och Aegeon. Som jag förstått det finns båda i närheten av den stora Supermarketen längs vägen mot Agios Prokopios. Finns det någon här som har något gott (eller dåligt) att säga om dessa båda hotellalternativ? Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kör med mitt kära Studio Panos, ligger också nära supermarket och havet ser du från hotellet, jag mätte en gång hur långt det var till beachen från hotellet det var ca 100 steg. Nära upp till torget är det också. Jag skall bo där igen om jag åker till Naxos i år. De står i hamnen och viftar, samt kör dig till hamnen när du ska hem igen.
![]() Maritha |
|
||||
|
||||
![]()
Vad är det för pris på Panos, nu "idag" för 2 personer??
Sagterra och Aegon vad kostar de? Dottern är på väg dit i kväll... |
|
||||
|
||||
![]()
Jag betalade 30 euro i augusti 2008, vet inte vad det kostar nu, men det är ju lågsäsong så det kan inte vara dyrare i alla fall.
Maritha ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Säkert inget större fel på Studio Panos men de har ju ingen pool. Min erfarenhet säger att en fyramånaders baby inte riktigt vill vara i havet i mitten på juni. Dessutom har vi en treåring som är lite svår att få upp ur vattnet och då är det enklare om det finns pool.
det intressanta hade ju varit om någon har varit på just de båda namngivna hotellen eftersom jag inte vet hur de ser ut inuti. Mvh Janérik Senast redigerad av Janérik den 2009-05-27 klockan 18:34. Anledning: Tyrckfel |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Men jag förstår vad du menar, det hade varit kul att se bild på de hotell du frågade om... Tror ngn att Panos har rum för idag för 20-25 € ?? |
|
||||
|
||||
![]()
Alla hotellen hittas på nätet om man Googlar.
Jag kom på nu i kväll att jag hade blandat ihop Aegeon med något annat. Aegeon finns direkt i början på Agios Georgios stranden, verkar helfräscht men kostar därefter. På något sätt känns det som att vi kommer att hamna där så att man har krypavstånd till barerna vid stranden. De har bara inte behagat svara på mitt bud på pris vilket är lite oroväckande, kanske jag måste höja budet lite. Mvh Janérik |
![]() |
|
|