![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hvor mye koster en CD på Karpathos sånn cirka, og hvor har de musikk-butikker? Har aldri tenkt på å se etter musikk før, for jeg har ikke vært spesielt opptatt av gresk musikk. Det har imidlertid endret seg drastisk det siste året! Nå kan jeg liksom ikke få nok.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hvor i himlans navn kjøper du cd'er dersom du betaler mellom 200 og 250 kroner???
![]() CD'er i Hellas er ikke spesielt billig. Ikke om du skal ha populær musikk i alle fall. De koster fra ca 20 € og oppover. Men det er klart, at det er vanskelig å få tak i gresk musikk i Norge. Jeg har kjøpt en del gjennom Internett, og det er greie priser. Og så slipper jeg å vente i et halvt år for å få den... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nei, hvis det ikke er helt nye CD'er, så kan man jo være heldig å få dem til rundt 100-150. Men ellers syns jeg faktisk de ofte koster 200-250, altså! Hvor på internett pleier du å bestille?
|
|
|||
|
|||
![]()
Og jeg lurer fortsatt på hvor du handler...
![]() Jeg handler på Platekompaniet, GreekCity og Studio52. |
|
||||
|
||||
![]()
Priserna på Karpathos ligger klart över priserna i Aten.
![]() Du köper skivorna i fotobutiken med den svarta katten i skyltfönstret. ![]() ![]() Karin som absolut rekommenderar både CD'n och DVD'n "Mia nixta mono" med Antonis Remos. Bör finnas i varje hem! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|