Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Leva & bo i Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-30, 11:05
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Kafenionliv i november

Det var gott om folk i många kafenion i Pigadia Mest av manligt kön som vanligt, men också en del familjer och många ungdomar också

Blev lite överraskad när jag traskade iväg strax efter halv 5 på morgonen när vi skulle iväg och pressa olja. Ett kafenion var redan öppet och där satt redam 3 gubbar kl. 4.40 på morgonen Dom kanske hade suttit där hela natten, eller var väldigt morgonpigga

När jag gick ut och promenerade på förmiddagen, så dröjde det högst 10 minuter innan någon bekant hojtade från någon kafenion: geia sou Riitta, kom och drick kaffe (fast på grekiska) Så jag kan tala om att en del frappe slank ner

Riitta
Svara med citat
Gammal 2010-11-30, 21:30
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kafenionliv i november

Citat:
Ursprungligen postat av Riitta Visa inlägg
Det var gott om folk i många kafenion i Pigadia Mest av manligt kön som vanligt, men också en del familjer och många ungdomar också

Blev lite överraskad när jag traskade iväg strax efter halv 5 på morgonen när vi skulle iväg och pressa olja. Ett kafenion var redan öppet och där satt redam 3 gubbar kl. 4.40 på morgonen Dom kanske hade suttit där hela natten, eller var väldigt morgonpigga

När jag gick ut och promenerade på förmiddagen, så dröjde det högst 10 minuter innan någon bekant hojtade från någon kafenion: geia sou Riitta, kom och drick kaffe (fast på grekiska) Så jag kan tala om att en del frappe slank ner

Riitta
Hej Riitta,
Låter som en helt perfekt tillvaro! Vad gör jag i Sverige nu, när det är så kallt?!

/Eva
Svara med citat
Gammal 2010-11-30, 21:50
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Kafenionliv i november

Skottar snö,kanske Det gör jag

Riitta
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:45.