![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vaknar klockan 07.00 av att telefonen ringer, sträcker ut handen och svarar - det är mannen i mitt liv ... sekunden senare står jag vid fönstret. Naturligtvis är jag inte riktigt vaken när jag spanar ut över vår lilla trädgård som är omgiven av ett högt plank. En älg kan väl inte komma in i vår trädgård säger jag, vänder mig om och kikar ut genom andra fönstret, mot framsidan - utan plank. Behöver väl inte säga mer ... sååå fruktansvärt pinsamt!
![]() En timme senare ringer telefonen, jag ser att det är det är min lillasyster, expert på att luras. Här gäller det att förekomma tänker jag och svarar - du ska inte tro att du kan lura mig! Trots att jag nu är på hugget, lyckas hon nästan ... ![]() Nästa gång telefonen ringer ska jag svara: April April ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, det är lätt hänt.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och jag gick på det där som de sa på radio - att nu kan man tillverka miljövänliga fyrverkerier av hundbajs! Satt och funderade - vilken färg kan det bli?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ni som tycker om surströmming.I fortsättningen får ni leta burkarna bland
kattmaten.Det står i vår tidning idag ![]() I Sundsvall verkar nån ha uppfunnit ett ölpiller.Fyll glaset med lite eller mycket vatten beroende på vilken styrka man vill ha på sin öl.Stackars krögare....hmmmm!! Pia |
|
|||
|
|||
![]()
...och enligt vår tidning Barometern så ska Victoria och Daniel få en flygel på Kalmar slott som sommarstuga...HA HA!!! DET gick nog ingen Kalmarbo på....
Men rackans...barnen lurade mig idag på förskolan och som de njöt ![]() ![]() Lissi- som njuter av en DVD med Giannis Parios sjungandes Mikis Theodorakis på Lykavittos...så jäkla bra den är! |
|
||||
|
||||
![]()
I en av våra lokaltidningar hade de hittat ett stort arkelogiskt fynd i form av en båt där Kulturens hus ska byggas vilket riskerade att flytta fram kulturhuvudstadsåret ett par år till 2016.
![]() Eva |
![]() |
|
|