![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!!!!
Nu börjar vi så smått att planera vår resa till grekland. Ska stanna i 2 veckor (augusti) - men har ingen aning var. Vi har haft ett tufft år, och är trötta - vilket gör att det lutar åt en charter resa. Jag har varit inne på alla charterbolag och letat, men hittar inte riktigt det vi söker. Antagligen missar jag - eller så är en del bilder missvisande. Vi önskar ett mysigt hotell (men inte allt för litet, lägenheter) - som ligger precis vid en sandstrand. Alltså ingen väg mellan hotellet och stranden. Det ska även finnas pool. Helst ska stranden vara "typiskt" grekiskt ![]() Alltså - stranden och poolen är viktig. Och uppskattas högt att det finns taverner i närheten, och även gångavstånd till en större by där man kan strosa runt på kvällarna ![]() Men kostnaden ska vara rimlig. Har varit inne och tittat på Lefkas, Zakynthos och korfu. Även naxos. Men tycker inte jag hittar något som ser tillräckligt lockande ut ![]() Alla idéer och förslag är högt uppskattade. Förra året åkte vi till Skiathos och jag tyckte mycket om ön. Min man tyckte att den var i minsta laget. Men för mig var det perfekt. Vi har även 3 barn som älskar grekland - som redan lääääängtar!!!!! ![]() TACK för er tid. |
|
|