![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Selv om jeg (merkelig nok) ikke kan finne boka oversatt til svensk, vil jeg varmt anbefale:
"Når sypressene hvisker ![]() Jeg fikk ikke kopiert bildet, men siden omslaget er så vakkert, her er en link til et lite bilde: https://s2.adlibris.com/images/14986...ne-hvisker.jpg På adlibris.com/se har de pocketutgaven til kun 114kr. Om dere ikke vil lese den på norsk, er den å få på engelsk "When the Cypress whisphers" ![]() Handlingen skjer på den lille øya "Erikousa" ![]() "Sammen med den vesle datteren Evie er Daphne tilbake på den greske øya der hun tilbrakte så mange lykkelige somre sammen med sin yia-yia, sin greske bestemor. Om noen få dager kommer Stephen, mannen hun skal gifte seg med, og alt er klart for bryllup. Men gjensynet med bestemoren - og møtet med en mystisk mann - får henne til å tvile på om hun har gjort det rette valget. I løpet av noen intense dager på den frodige greske øya veves myter, magi og bestemorens egne hemmeligheter sammen til en vakker fortelling om kjærlighet og familieliv." PinterestTwitterFacebook Författare: Yvette Manessis Corporon Språk: Norska (bokmål) Utgiven: 2015-02 Översättare: Kaja Rindal Bakkejord ISBN: 9788202477394 Förlag: Cappelen Damm Upplaga: 1 (2015) Antal sidor: 330 Vikt: 338 gram |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt Kari! Ska beställa på norska... Jag läser just nu, "Grekiska livstycken"av Gunnar och Kicki Liden. Så ligger "An octopos in my ouzo " av Jennifer Barclay och väntar...livet på Tilos.... Härligt att läsa om Grekland I väntan på Grekland.
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter som en bok jag bara är tvungen att läsa. Toppentips.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipset, Kari.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vil jo tipse når jeg finner gresk relaterte bøker!
- og jeg koste meg virkelig når jeg leste denne ![]() Har gitt bort et eksemplar av boka til en venninne og, hun har gitt strålende tilbakemeldinger på den ![]() Nå leser hennes mor boka, hun er 94år og fortsatt en lese"hest", så hun er vel ferdig med den ![]() Jeg håper den faller i smak hos dere og, Lissi, Thira og Annki! + andre som vil/kan lese den på engelsk ![]() ![]() Den burde jo absolutt finnes på svensk ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Intressant att boken utspelar sig på Erikoussa, en ö som jag aldrig har varit på, men som PA har skrivit om här.
Tack för tips Kari! ![]() Hoppas att den kommer på svenska också. |
![]() |
|
|