![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
När vi billuffade en månad på Kreta 2010 körde vi upp till Aradenabron flera gånger. (De är Kretas intressantaste sevärdhet om ni frågar mig.) När jag såg att klockan i bilen skulle slå om till detta magiska datum och klockslag tog jag denna bild.
![]() Jag var så till mig av händelsen att jag glömde köra över bron. Nu ljög jag, jag vågade inte köra över, men just då skyllde jag på klockan. ![]() Läs om Aradenabron på Kalimera. |
|
|||
|
|||
![]()
Incredible!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Man får väl säga att du lyckades med leva upp till talesättet "Carpe Diem!"
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har både åkt över med bil (av tvång) samt även gått tillbaka ( av nöden tvungen). Det var min/vår vän George, taxichauffören, som inte stannade innan bron som han lovat. Han är dock fortfarande min vän!
Men min höjdrädsla har jag kvar. Här är bildbevis: Plankorna man kör på. Här går jag tillbaka. Här plåtar jag ravinen. Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har gått över bron..på väg tillbaka till bilen kom en lastbil(inte jätteliten) och körde över samtidigt som vi gick där...Lite skakigt i plankorna då
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Läste om en spelare i Stockholms sämsta allsvenska fotbollslag de två senaste säsongerna, detta var länge sen han spelade där.. Han var född 12 november 1910, Personnummer 10-11-12. Gissa fyra sista? japp rätt 1314
101112-1314 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fantastiskt! ![]() ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Så är ser den galna bron ut underifrån. |