![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En riktigt go, glad o skön påsk önskas er alla!!
![]() Fridens Liljor, /Ulla ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I år firas påsken i Grekland samma helg som hos oss. Hur många av er har firat påsk i Grekland? Jag har firat i Grekland tre gånger. Alldeles för få med andra ord.
![]() ![]() Bilden är från en magisk Långfredag i Katapola på Amorgos. Glad Påsk kära Kalimerianer! |
|
||||
|
||||
![]()
Tyvärr har jag inte hunnit göra det ännu, Men har pratat om det i "alla år".
Glad Påsk! //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har tyvärr inte heller firat påsk i Grekland, men skulle gärna vilja. Och Jannes påskfirande på Amorgos ser ju helt fantastiskt ut. Läste faktiskt Jannes och Camillas resebrev från deras påskfirande där och det verkade ju inte alls fel.
Kerstin Glad Påsk |
|
||||
|
||||
![]()
Hade faktiskt möjligheten att fira påsk i Grekland i år, men valde att inte göra det för tycker mera om att resa på lugnare tider. Om jag skulle ha varit i Grekland redan före påsk skulle det ha varit en annan sak. Då skulle jag gärna ha stannat över påsken också.
![]() Glad Påsk alla! / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har inte heller lyckats "pricka in" påsken i Grekland men det står högt på önskelistan!!
Ha en riktigt God och Glad Påsk, alla Kalimerianer 🐣🐤🐔 Catlady 🐈 ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag var ju i Tolo för två år sen och fick vara med om grekisk påsk
”folk fest” om man jämför med våran… Sitter och tittar ut på fjällen som har lite snö på sig,i byn är det snöfritt och sjön har gått upp minst tre veckor för tidigt. Trevlig påsk till alla🐥🐣 Pia |
![]() |
|
|