|
|
||||
|
||||
På Söndag.
Ja på Söndag bär det av till vår fina lilla lägenhet på Rodos för 24:e gången i mitt liv. Ändå är man pirrig, är det inte lustigt?
En vecka blir det bara den här gången pga ny arbetsplats och semesterkomplikationer. Men jag siktar på att kunna åka ner en vecka till eller 2 i September/Oktober. Men snart får jag njuta på min egna ö som alltid finns med mig i mitt hjärta. Ioannis |
|
|||
|
|||
Sv: På Söndag.
Trevlig vecka!!
|
|
||||
|
||||
Tack så mycket!
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa!!
Kom hem ifredags natt efter 4 v på Kos. Lika underbart som alltid att åka dit men som du säger, lite pirrigt varje gång i alla fall. På slutet var det dock lite för varmt men det får man ju räkna med när man åker så jag klagar inte. Ha de jättebra!!! |
|
||||
|
||||
Ja även om det känns som hemma när jag väl är där så är det lite fjärilar i kistan varje år iaf.
Ja min farbror ringde igår och sa att jag får ta med mig lite kyla ner till dom, det har varit ruskigt hett ett tag nu. Men jag gillar den extrema hettan, har det i blodet ju. Ioannis |
|
||||
|
||||
Ja jag förstår det!!
Brukar åka ner 2 ggr per år, våren o hösten. Slutet av september o 2 veckor. I år vet jag inte om det blir nåt. Jag ska nämligen flytta till en annan stad och förhoppningsvis byta jobb. Så det blir lite svårt men får jag inte åka så blir jag GALEN . Vi får hoppas på det bästa. Kos är mitt andra hem så jag vill ju träffa alla mina vänner där och även de andra som oxå reser dit. Håll tummarna för mig !!! Kali taxidi!! |
|
||||
|
||||
Ja jag håller tummarna för dig!
Ja det blir ju så att man får en kompiskrets där nere som man längtar efter, det får en liksom att inte känna sig sugen heller på att "prova nått nytt". Men jag längtar ner hela året, speciellt på den mörka svenska vintern, jag är verkligen ingen vintermänniska.. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|