|
|
||||
|
||||
Resebrev
Tack Ole, Pernilla och Jessica för ett härligt resebrev med många fina bilder!
Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Sv: Resebrev
Tack!
Bara kul att dela med sig. Mvh! |
|
||||
|
||||
Som jag kände igen mig, på er resa. Vi reste i nästan samma spår och orter. Därför var det extra roligt att läsa om er resa.
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Det är väldigt ofta man kommer till en plats man förälskar sig i och som man återvänder till och det är väl bra, men så mycket mer där finns att uppleva som man inte anar då man redan sitter nöjd Nästa gång om vi får förmånen igen, så skall det vara utan barn så man kan fördjupa sig lite mer. Tex Milis,Therisso och Loutro var nya platser som fascinerade mig mycket, ja större delen av södra Kreta är väldigt lockande. Vet du hur det är med turismen i April/maj vs September/Okt, om det är likvärdigt, mer eller mindre? Mvh! |
|
||||
|
||||
Kunde inte sagt det bättre själv, vi åkte också en liknande tur, den bästa vi gjort.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Den som påstår nåt annat har fel, för det går att få gamla hundar att sitta Tilläggas kan att bara få åka upp till Ioannis och uppleva honom är något utöver det vanliga och det för att han trots sina 69år är som en spjuver. Man skulle nästan kunna tro att han har sitt ursprung på La Gomera där de anv visslingar för att kommunicera för han kan busvissla som få och när någon hör han vissla där uppe i bergen så vaknar folket till liv. Kunde inte låta bli för jag har precis fått fixat skrivaren och håller på för fullt att få ut det på papper. Tack ännu en gång Janne för ett fint jobb! Jag väntar på att få alla fakta ang hembränningen och skjutkalaset ni var med om Mvh! Senast redigerad av 91kg den 2008-03-17 klockan 19:05. |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Här brändes raki timme ut och timme in. Middagen förbereds. (Nyskjuten get.) Det var inte bara en dans på rosor, även vi fick slita ont. |
|
||||
|
||||
Tack Ole. Pernilla. Jessica!
Mycket inspirerande. Håller just nu på och planerar hösten (oktober)och jämna år (usch). Och min önskan var just att "billuffa" på Kreta. Ert resebrev kom som skänkt från ovan, tack, tack. Skall bara övertyga maken och då känns det bra att visa resebrevet med underbara bilder. Han kan inte motstå!!!!!!.... /Britt-Marie / |
|
||||
|
||||
Tack för fina bilder Janne hade gärna varit med, men var inte geten seg då den skjöts samma dag utan att ha hängt
Men det är klart med nybränd raki tänker man väl inte på det Tack Moa! Kul att du uppskattade brevet, men även att det kanske hjälper dig att få den andra hälften att komma till insikt! Det är nåt speciellt jag lovar och Kreta är såpass stort också så man blir inte less heller. Är det något du undrar över så hjälper jag gärna till om jag kan med tips,råd osv. Mvh! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|