|
|
|||
|
|||
Lakan typ?
Efter att ha suttit och läst allt intressant ni skriver om här har jag äntligen registrerat mig som medlem. Det är ju snart dags! Båtluff hela familjen fr o m 16 juni. Jag har inte behövt fråga själv tidigare - ALLT (nästan) står ju här! Men en sak jag funderat på - nybörjarfråga förmodligen - man måste väl inte släpa med sig LAKAN???? Eftersom vi har tre barn bor vi nog på hotell/studios och där finns väl det? Finns det även i typ uthyrningsrum?
|
|
||||
|
||||
Sv: Lakan typ?
Det finns lakan
Malin |
|
||||
|
||||
Hej!
Nej, lakan behöver ni inte släpa på. // Helén |
|
|||
|
|||
Trodde väl det
|
|
|||
|
|||
Välkommen. Och det var på tiden...
Men nä... Du behöver inte tynga er packning med lakan. Pensionat och hotell i Grekland är generellt sett bra. Fast mycket billigare än här... De tillhandahåller nya fräscha lakan varannan, var tredje dag oftast. Handdukar likaså... Packa som för vilken vanlig sommarsemester som helst. Det fungerar! Och skulle du glömma något så går det oftast att komplettera där du är! Peter |
|
|||
|
|||
hejhej!
behöver man inte ha med sig egna lakan om man bor på vandrarhem eller hos privatpersoner heller? |
|
||||
|
||||
Hyr du ett rum, och betalar per natt, oavsett var, ingår lakan i 99 fall av 100.
|
|
||||
|
||||
Lakan finns som sagt. Även filtar brukar finnas att tillgå för den frusne. Dock. Har du plats i packningen, så släpa med dig en kudde. De där cementblocken till kuddar som de har i medelhavsområdet är oftast inte mycket att hurra för. Själv brukar jag i nödfall fylla örngottet med handdukar, t-shirts etc.
/Netwolf |
|
||||
|
||||
om ni vill spara på packningen så kör saronger till stranden! Funkar bra som handduk, torkar bussnabbt och tar nästan ingen plats!
|
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|