|
Visa resultat för omröstning: Hur går det mellan Sverige och Spanien? | |||
Sverige vinner | 11 | 37.93% | |
Spanien vinner | 11 | 37.93% | |
Oavgjort | 7 | 24.14% | |
Bryr mig inte | 0 | 0% | |
Antal röster: 29. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
Sverige - Spanien
Hur går det i matchen? Lägg din röst här ovan.
|
|
|||
|
|||
Sv: Sverige - Spanien
För mig blir den här matchen väldigt konstig och splittrad!
Vi är bjudna på bröllop på lördag och bruden är Svenska MEN brudgummen har Spansk pappa och Svensk mamma! Häpp! Det kommer många gäster från Spanien och middagen kommer att börja ungefär samtidigt som matchen! Ingen visste ju det här vid planeringen och jag undrar verkligen om folk kan hålla sig eller springa och leta efter nån TV eller så. Stämningen kommer iallafall att vara på topp! Hej Zlatan! |
|
||||
|
||||
Påminner mig om en Sverigematch i EM för fyra år sedan, den pågick under skolavslutningen, mitt under rektorns tal var det en pappa som inte kunde hålla inne med glädjetjutet när Sverige gjorde mål. Han hade nog inte lyssnat ett ord på avslutningen, fullt fokus på matchen
Hoppas bröllopsgästerna kan uppföra sig // Helén |
|
||||
|
||||
Verkar bli en svår nöt att knäcka.Så om vi får oavgjort skall vi vara nöjda.Men vill ju ha vinst.Hoppas Sebastian Larsson får förtroende nu
|
|
||||
|
||||
Lutar åt ett X i denna match !
|
|
|||
|
|||
Jag trodde ju att Grekland skulle vinna men HOPPADES på Sverige ...och det gick ju vägen så jag säger väl samma nu: Tror att Spanien kommer att vinna men HOPPAS att Sverige gör det!
Lissi - som ser alla matcher i alla grupper Senast redigerad av Lissi den 2008-06-12 klockan 14:18. Anledning: Stavfel |
|
||||
|
||||
Eftersom jag tippade Grekland som vinnare i förra matchen, och alla vet hur det gick så nu har jag röstat på Spanien som vinnare, och då går det som senast så klart
Ivi -som försöker lura fru Fortuna en gång till |
|
|||
|
|||
Jag säger precis som du Lissi. Trodde ju inte att Sverige skulle vinna någon match men skönt att jag hade fel. Tror fortfarande att vi har svårt att ta poäng på Spanien eller Ryssland, men hoppas jag har fel igen.
//Ingela |
|
|||
|
|||
Jag håller med Magdalena Ribbing! Ett bröllop, som är den största dagen för de två huvudpersonerna skulle väl bli helt förstört för dem om gästerna hellre ser på TV?? Åh så tråkigt det skulle bli!
Man kan se matchen inspelad när man kommer hem! Eller så skulle man lämnat återbud i GOD tid..matchen har ju varit "spikad" länge. Lissi |
|
|||
|
|||
Jo, jag läste Magdalena Ribbings tips i DN i morse.
Hon är så bra tycker jag.Även i andra frågor. Jag återkommer med rapport efter helgen om hur det gick. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ang resultatet ikväll alltså, fy vad grymt det kan var i idrottens värld...
|
|
|||
|
|||
..fast det är ju inte HELT orättvist ändå. Spänningen är dock nästan FÖR stor! Lissi |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vi kommer tillbaka.Men Grekland ojoj
|
|
||||
|
||||
Spanien vann rättvist tycker jag! Synd att vi inte kunde hålla dem stången o få oavgjort när det var så nära! Vi åt grekisk mat och grekiska godsaker innan och under matchens gång. Vi drack vinet "Kallisti Boutari", som vi beställt på bolaget. 110 kronor flaskan och det är värt varje krona
Med så gott vin spelar det ingen roll vem som vinner i matcherna! MVH Yeasou |
|
|||
|
|||
Såg inte mycket av matchen,men bröllopet var underbart!
Utan att någon visste,hade Oscar-brudgummen-mailat till TV4,så det var ett helt TV team där och filmade!!!! Ni som är intresserade, kan gå in på TV4,fotbollskanalen.Skrolla ner till "Sverigeresan" och "Bröllopsmiddag eller fotboll",så ser ni inslaget! |
|
|||
|
|||
Även jag var inne på att Sverige skulle förlora mot Grekland. Jag tror faktiskt fortfarande (tyvärr) att Sverige inte har en chans mot Spanien... Jo kanske om Spanien verkar tappat stinget och inte går in för att vinna... Hoppas att Henke gör ett mål för jag har nämligen lite problem med Zlatan.
|
|
||||
|
||||
Sverige kommer nog att klara av spanjorerna, men det blir nog kämpigare än mot Krekland. Vad höll de på med(grekerna alltså), tur att man inte var där nere då!
Nej nu blir det 2-1 till Sverige! Kram Kerstin |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|