![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Om någon är intresserad och kan Finska så kan ni lyssna på Sisuradio, Göteborg i morgon kväll. Tror det blir runt 18
![]() ![]() ![]() Det går visst och lyssna på nätet också har jag hört ![]() En Kalimeramedlem har varit reporter ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Riitta, frilansar ju som journalist på dina resor, inte undra på att du åker så ofta
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Inte jag som är journalisten, fast kanske man skulle bli
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det måste väl vara du som är den finska damen!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tror du det
![]() ![]() Du får väl googla så får du höra. Det skall visst vara kvar en månad på nätet ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har lyssnat på dig i dag, Riitta! Du skötte dig alldeles utmärkt, så du vågar nog lyssna på programmet själv också
![]() Och det var så fint med Parios avslutning med Kokkino garifalo, bra val! Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Försökte lyssna på dig Riitta, men jag lyckas inte hitta just den ljudfilen. Jag har klickat på den filen där du pratar en liten stund, ca 1 minut eller så, men var finns resten? Utelias Outi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja säg det Outi
![]() ![]() Fast det har jag inte lyckats på flera månader på min dator ![]() Brukade lyssna på Grekiska radiokanaler,men dom hörs inte längre i min dator ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men så trist, Riitta!
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet ju vad jag pratade om,så jag behöver ju inte lyssna
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Ivi! Nu lyckades jag till sist med sändningen. Jag fattade inte att det fanns en forstättning efter de första 30 min...
Det var ett trevligt litet reportage, jag fick en enorm längtan till Grekland - tur att det bär av snart! Hälsningar, Outi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ivi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|