|
|
|||
|
|||
apotek
Hej ska snart bege oss till platinias om två dagar härligt bara längtar. Är det någon som vet hur värktabletterna i Kreta är ? Är de starkare än här hemma...börjar få en hemsk tandvärk som smyger sig på då och då...Det kanske går lika bra o köpa där nere. Tacksam för svar
|
|
||||
|
||||
Sv: apotek
Det går bra att köpa tabletter där nere... finns apotek mitt i Platanias.
Malin |
|
||||
|
||||
Det finns tandläkare i Platanias också.
Jag var hos en ganska ung, kvinnlig tandläkare där en gång och hon var mycket duktig och grundlig, så tveka inte om det blir nödvändigt med ett besök. Jag fick en tid genom reseledaren på bara några timmar. Lycka till! |
|
||||
|
||||
Desssutom är det billigare att gå till tandläkaren i Grekland.
lars Kriti sti kardia mou |
|
||||
|
||||
Har du tandvärk borde du gå till tandläkaren så snabbt som möjligt. Du kan få en infektion som sprider sig och du kan tvingas till ett större ingrepp än om du sökt hjälp direkt.
Eva |
|
|||
|
|||
ja sånt skojar man inte om... maken hade känning för ca 1 år sedan i en visdomstand. tyckte det blev bättre och var aldrig hos tandläkaren då. nu har han varit där och dom hittade en infektion i tandroten och han kommer att bli kallad för att ta bort den och man kan undra vad dom hittar under... sedan fattar jag inte varför inte den tanden plockades ut istället för att dom lagade på den. själv har jag inga visdomständer och det funkar alldeles utmärkt. (under förutsättning att man har andra tänder såklart)
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|