|
|
|||
|
|||
Lägenheter Summer Time-Platanias?
Någon som bott på det nybyggda Summer Time(Apollo) som ligger i Platanias????
|
|
|||
|
|||
Sv: Lägenheter Summer Time-Platanias?
ok,,,tråkigt utan referens men nu är det bokat iaf! Blir förhoppningsvis 2 härliga veckor!
|
|
|||
|
|||
Jeg lurer på: Ligger Summer Time mellom hotellene Majestic og Castle Suites?
|
|
|||
|
|||
vad man kan se på de olika kartorna som ving, fritidsresor och apollo har så kan det nog stämma bra! Vet du något om detta hotellet då? tacksam för info!
|
|
|||
|
|||
Hei!
Jeg vet ikke noe om Summer Time, men har bodd på Majestic nå i sommer. La merke til at det lå et hotell med et spa som nabohotell, men husket ikke navnet... Var veldig fornøyde med Majestic iallefall. Summer Time har sikkert ganske lik beliggenhet da. Sentralt og rolig på samme tid. Og så er det jo nytt. Ganske traffikert gate ved hotellet (hovedgata), men vi hadde ikke noe trafikkbråk fra den i det hele tatt. Bare å krysse gata, går greit det selv om det er noe trafikk, og så 100 m ned til stranda. Grei sandstrand og herlig varmt i vannet. Veldig nært til minimarked ved hotellet. Ellers så er det bare å velge og vrake i restauranter like i nærheten, og ca. 10 min å gå til torget i Platanias. Vi hadde en kjempefin ferie, dere får det sikkert fint der på nabohotellet også. |
|
|||
|
|||
Har prøvd å huske tilbake. Det nærmeste nabo-hotellet til Majestic så ikke helt 100 % ferdig bygd ut i begynnelsen av juli. Kan dette være Summer time? Er det bygd i 2008? Da er det sikkert ferdig nå, selv om det ikke var ferdig i begynnelsen av juli.
|
|
|||
|
|||
det måste vara det hotellet som du menar! Det är byggt 2008 och är ett spa-hotell!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|