|
|
||||
|
||||
I morgon Kreta!!
Nu packas ränseln inför morgondagens avfärd till Kreta. Hustrun sig ständigt förfasa över alla elektroinska utensilier jag nedpackar.
Men, det handlar ju om helt oumbärliga saker vid resor till övärlden. Jag dristade mig nyss fotografera ansamlingen. Ett gott skratt förlänger livet... http://www.sendpix.com/albums/080918...h8/?a=view&i=0 Arne På bilden saknas av förklarliga skäl min volymiösa digitalkamera av märket Koincaminolta Dimage A2 |
|
||||
|
||||
Sv: I morgon Kreta!!
Ha en underbar resa!
Hälsningar Stinab |
|
||||
|
||||
Ha en toppenresa!
|
|
||||
|
||||
Ha det gott! Avundsjuk, jag? Ånej.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ett tips är annars att ha en nätkabel till laddarna, då de oftast är samma. Ha en jättebra resa och kika in på internetcaféerna då och då, så vi får veta hur resan fortlöper. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Släpar du på allt detta?
Jag har bara min Lap och minimal kamera. Ha det så bra och ta lite Retzina för mig. Uffe |
|
||||
|
||||
TREVLIG RESA!!!
|
|
||||
|
||||
Renköttet dåHa det så gott på resan
Riitta |
|
||||
|
||||
Jodå!!! Det soltorkade renköttet är nu i packningen!!!!
Vi hava därtill medbringat diverse beställningsvaror till våra vänner på Kreta. Det är kaviartuber, Colmans senapspulver i plåtämbar med mera.... Därtill ha vi en liten presentkartong med fyra snapsglas i tenn av modell sekelskiftet 1900.... Dessa pjäser skola Kostas erhålla söndag kväll vid grillfesten utanför Chania. Arne och Hustru Birgitta |
|
|||
|
|||
Hm...inte ett dugg avundsjuk...möjligtvis på renköttet då....Kreta...hm....vi kanske ses imorrn...har en smörgåstårta på "lut"
|
|
||||
|
||||
Ha en trevlig resa, må så gott...
Irsa |
|
||||
|
||||
Hälsa George på Casa del Amore från oss! För ni skulle väl bo där ett par nätter?
Trevlig resa!!!! Carina och Percy |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|