|
|
||||
|
||||
Vad kan det vara för fel?
Det är så att min e-post krånglar på det viset att när jag skickar post så kommer det inte fram till mottagaren Klickar jag på "skickat post" så ser det ut som det har gått iväg och utkorgen är tom
Har testat med några som skickat testpost till mig och det kommer fram så det är trafiken härifrån som är något galet med Försökte skicka tävlingsbilder till fototävlingen,men dom kom inte heller fram Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Vad kan det vara för fel?
Lite information om vilken epostläsare du använder skulle sitta fint, liksom uppgift om operativsystem och webbläsare.
Arne |
|
|||
|
|||
Instämmer med Arne. Mer info behövs. Men en grov gissning är att du har XP? Börja då med att klicka på Vertyg. Sedan Internetalternativ. Därefter Webbhistorik - Ta bort. Klicka på ta bort Temporära Internetfiler och därefter Cookies. Då har du tagit bort en del som kan orsaka problem.
Vad har du för Internetleverntör? Är det Telia finns det ett program att ladda ner som kollar både Webläsaren och Mailen och kan ofta reparera ev problem. |
|
||||
|
||||
Tak för omtankeRingde 3mails support,men det hjälpte inte, så skaffade en hotmailadress i stället och det ser ut och fungera än så länge i allafall
Riitta |
|
||||
|
||||
Hej Riitta.
Min e-post på laptoppen krånglade också i början. Jag kunde mottaga post, men inte skicka. Lite annorlunda än ditt problem kan jag förstå, för jag kunde SE att mina e-mails inte gick iväg. Jag har löst problemet nu, om du vill kan jag försöka beskriva var jag gick in och rättade problemet (sitter inte vid laptoppen just nu). |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|