|
|
|||
|
|||
Lemonis, Kosifis
Söker boende i Skopelos stad.
Någon som har bott på Pension Lemonis (vid hamnen) eller Kosifis Studios? Ser fint ut på bild. |
|
||||
|
||||
Sv: Lemonis, Kosifis
Jeg har boet på Kosifis Studios nogle gange. Ganske pæne studios og udsigten er suveræn. Stille og roligt lidt op i byen
Mette |
|
|||
|
|||
Citat:
Birger |
|
||||
|
||||
I juni 2002 bodde vi på pension Lemonis i två rum med aircondition, kylskåp, TV o fint badrum. 40E fick vi betala. Usikten var verkligen inget fel på över hamnen o båtarna som kom in. Man fick ju lite musik på köpet för intill var där en taverna eller om det bara var typ ett kafe´. Kommer inte ihåg vilket, var ju ett tag sedan. Nog dax att ta mig dit igen för Skopelos är bara så underbart.
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Jeg kan ikke forestille mig at Nikos - som ejer stedet (Kosifis Studios), og er en lille ældre herre, han har også har en gammeldags købmandsbutik i den gamle bydel - er på nettet.
Jeg ved ikke hvornår du rejser, men Nikos har en "agent", der står på havnen når færgerne kommer ind - han hedder Apostelis (en ældre hvidhåret mand, som halter lidt på det ene ben). I maj, juni og september, hvor jeg rejse til Skopelos, har der altid været rum. Jeg plejer ikke at bestille i forvejen. Men det er jo op til dig... Mette |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|