|
|
||||
|
||||
Chris dag i dag!
GRATTIS CHRIS !
Önskar dig en trevlig födelsedag från Höllviken. Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
Sv: Chris dag i dag!
Grattis Chris!
Hoppas du får en bra födelsedag! // Helén |
|
||||
|
||||
Grattis!
|
|
|||
|
|||
GRATTIS FRÅN LUND!
|
|
||||
|
||||
STORT GRATTIS CHRIS PÅ FÖDELSEDAGEN
Riitta |
|
||||
|
||||
GRATTIS CHRIS!
Birgitta o Arne |
|
||||
|
||||
Gratulationer även från ett vintrigt mellanskåne
|
|
||||
|
||||
Tack snälla kära kalimeror för alla födelsedagsgratulationer!
Hela fredagen hade jag huset fullt av folk från kl 1000 till nio på kvällen. Stupade fullkomligt isäng efter den uppvaktningen. Varpå jag inte var inne på nätet på hela dagen. Inte heller igår ... efter att ha varit på sjukhuset och gjort en ögonbottenfotografering. Inte av någon annan anledning ha ha ha! Egentligen är det inte så mycket att fira - 63 år, inte jämnt eller så, men kul i alla fall. Tack alla än en gång och ha en fortsatt skön laaaaat söndag. Chris |
|
||||
|
||||
Jag glömde berätta att jag fick en film av min lillebror Gurra /Gunos här på Kalimera/ och min svägerska Bibbi
från deras höstresa till Amorgos, Koufonissa och Schinossa. Personligen kunde jag inte följa med på resan men nu har jag i alla fall lite vinterfilm att kolla då längtan till Grekland blir alltför svår. Måste tillägga att Gurra är duktig med kameran! Urfina bilder och inte allt för mycket båtar. Det har varit värre. Och som avslutning på filmen är det bilder från Honey Moon och improviserad fest med Paris i kalasform! Helt underbar! Chris |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|