|
|
|||
|
|||
hotell Als, Rhodos by
Er det noen som har bodd her og kan si noe om hotellet?
|
|
||||
|
||||
Sv: hotell Als, Rhodos by
Vi bodde der i fjor vår. Hotellet er greit nok, ligger sentralt til, fin havutsikt fra de fleste rommene, men det blåser jo ofte der. For å få morgensol på balkongen, og slippe litt vind, burde man kanskje prøve å få rom uten havutsikt. Kommer selvsagt an på når dere har tenkt å reise, kan jo være godt med litt vind hvis man reiser på den varmeste tiden. Frokosten var enkel, men vi kunne spise oss gode og mette.
|
|
|||
|
|||
Als är ett helt OK hotell, enkla men rena rum. Vi bodde högst upp med balkong, utsikt över udden och Akvariet, vi hade alltså morgonsol och lä, handdukarna hade torkat lagom till frukost och rummet var svalt på kvällen. Jag tror att alla rum, oavsett om de vetter mot väst eller öst är bra. Vi köpte till AC. Frukost ingick men var väl sådär men yoghurten var fantastisk. Läget är helt perfekt, nära till nöjen och shopping, gångavstånd till gamla stan och hamnen och nära till både Elli-stranden och den västra så vi kunde välja var vi ville bada beroende på vinden. I samma byggnad finns också en biluthyrare som var prisvärd och bra och som hotellet samarbetar med.
Trevlig resa önskar Anne. |
|
|||
|
|||
Hallo!
Eg og skal bo en uke på Als fra den 31 mai. Fra andre som har budd der, så er det eit ålreit hotell. Dei sa at eg måtte prøve å få rom i den øverste eller nest øverste etasje. Flott utsikt. Kan tenke meg at i september så er det mer vind fra nordvest. Så da måtte eg hatt rom på baksiden. Hilsen Havejan |
|
|||
|
|||
Hei!
Vi liker ikke for mye vind, men liker havutsikt, så hvilken utsikt har rom på baksiden? Senast redigerad av coanma den 2009-02-15 klockan 10:28. |
|
|||
|
|||
Hei!
Får dere i 5 etg. bakside så er det greit. Då får dere og morgensolen. |
|
|||
|
|||
Hørtes bra ut, regner med at den er fin?
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|