|
|
|||
|
|||
La casa del amore
Är det någon som vet om det är långt till busstationen från hotellet.
Vi måste vidare till Heraklion nästa morgon. |
|
||||
|
||||
Sv: La casa del amore
Citat:
Det finns genare vägar också, fast de låter jag bli att beskriva så att ni inte går vilse. Ni kan ta en taxi också, be Georgios förboka åt er. |
|
||||
|
||||
Ja, det är lite drygt att spatsera med packning. George kan enkelt beställa en taxi åt er. Drager mig till minnes att taxin betingade pris på sex €.
Arne |
|
|||
|
|||
Tack snälla!
Jag hade på känn att just Janne och Arne skulle svara... Vet ni något om priser! |
|
||||
|
||||
Om du menar La Casa så tror jag att vi betalade runt 35 € när vi senast var där, det var i oktober, trots sent på året det var där fullt, men han har ju inte så många rum.
|
|
|||
|
|||
Tack!
Det verkar så fint där, så det blir nog La Casa.Skall kontakta dem. |
|
||||
|
||||
Framförallt är läget bättre än bra, och Georgios är en av de finaste människor jag har träffat i Grekland.
Senast redigerad av Kalimera den 2009-03-16 klockan 16:21. |
|
|||
|
|||
Ser verkligen fram emot att bo där!
|
|
||||
|
||||
Vi har hört oss för om priser och skall betala 65€ per natt, mitt i högsäsongen, skall tilläggas!
Lena PG |
|
||||
|
||||
Jag letade rätt på några bilder från förra våren. Bilderna visar Hotellet och närområdet runt La Casa.
George himself poserar nedanför hotellskylten. http://www.sendpix.com/albums/09031623/yihw63uubs/ Arne |
|
||||
|
||||
Tack Arne! Fina bilder! Ser fram emot att tillbringa några nätter där innan vi återvänder till sverige i mitten av augusti!
Lena PG och Nisse |
|
|||
|
|||
Finfina bilder Arne!
Nu undrar jag vad en taxi från flygplatsen in till Chania kan kosta... |
|
||||
|
||||
Senast vi reste, förra hösten, vill jag mig till minnes draga att summan landade på 17€. Men det var då det.
Arne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|