![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag har varit i Agios Nikitas ett par gånger och har just bokat en resa i juni - längtar så efter Agios Niktias!!! Jag undrar om någon vet vad lägenheterna / studios heter som ligger nära stranden på höger sida när man går från stranden och upp för bygatan ? Andra boendetips tas tacksamt emot!!! Miriam |
|
|||
|
|||
![]()
Det kan vara FETSIS Apartments du menar
![]() Vi har bott på Kalypso och Olive Tree. Kalypsos dubbelrum högst upp (med utsikt mot havet) är helt Ok. Hotellet ligger längst upp i byn, men den är ju så liten, så det spelar ingen roll. Frukost brukar ingå i priset för rum, lägenhet vet jag inte. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi bodde på Fetsis när vi var på Lefkas första veckan i september. Jätte mysigt ställe. Rent och fräscht och perfekt när man reser med små barn. Det fanns till och med barnservis. Det enda var att det inte fanns AC men eftersom hotellet ligger iskugga hela dagarna så var det ingen fara med värmen. Vet dock inte hur det är i juli-augusti, då kanske AC behövs.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Jo, jag har bott på Fetsis för 2 år sedan - tyckte det var ganska kyffigt och mörkt . Men vi hyrde det för läget - som är grymt! Någon som har fler tips?? Tack Miriam |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|