|
|
|||
|
|||
Höga priser även inrikes.....
Ska till Rhodos från Athen 12 april och herrejestanes vad det kostar....Olympic ca 110 Euro och Aegean 116 Euro...enkel resa,ca en timme...Finns det några andra bolag som flyger, månne??
Mikke |
|
||||
|
||||
Sv: Höga priser även inrikes.....
Men Micke då!!! Dags för nya glasögon kantänka.
Jag kollade nyss sagda resa med Aegean och fann priset vara 84€... Athens - Rhodes Sunday 12 April 2009 1 Adult x EUR 48,00 EUR 48,00Total EUR 48,00(without taxes and charges) Taxes & Charges EUR 29,48 Service fee EUR 6,00 Total Price EUR 83,48(all inclusive) Arne |
|
|||
|
|||
Hej
Pris för fyra vuxna personer Skiathos-Aten den 29/6 med Olympic är 212 EURO inkl. avgifter. Är detta ett konkurrenskraftigt pris mot att åka båt/buss samma sträcka? Tomas |
|
|||
|
|||
Citat:
Vad anbelangar glasögon så innehar jag omtrent vid pass ett 30-tal av makkapärerna, men möjligen kan det ligga nåt i vad du skriver.....(ska kolla detta peau Universitetets bekostnad vid hemkomsten... Tack för info, men jag anländer till Venizelos vid 12-snåret via Rygge, så antagligen fåre bli en skuta (Diagoras, Blue Lines,52 euro,avgår 15.00 och anländer Rhodos 08.55 måndag 13 april) Det blir fina fisken det, öronproppar, goda böcker och lite körv å öl, samt att själen är med på resan på ett annat sätt än i ett flygplan.... Mvh, Mikke (sjöbuse) |
|
|||
|
|||
Hörde att det var trevligt. Hoppas att Herr Grek var snäll mot er!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|