|
|
||||
|
||||
Naxos imorgon!
Nu så, om mindre än 12 timmar sitter jag på flyget!
Men: det är stört omöjligt att packa så väskan väger 20 kg... den vägrar väga mindre än 34, hur mycket jag än grejar. Nån som har koll på om SAS är lika stenhårda på handbagage-reglerna som Ryanair? Jag har en normalstor ryggsäck och laptop i separat väska som jag tänkte ta ombord. Flyger man med Ryanair är de supernoga med att man inte får ha minsta lilla extra påse i näven, till exempel från taxfree. Är det samma med SAS, eller går det bra att ha datorn i en egen liten väska? Hoppas vi ses i sommar, kalimerare! |
|
||||
|
||||
Sv: Naxos imorgon!
Hälsa Naxos, är nog där om drygt 2 mån.
|
|
||||
|
||||
Absolut! Jag firar in sommaren imorgon på Jam Bar! Tar en ouzo åt dig!
|
|
||||
|
||||
Lycka till med allt och hoppas du får en härlig vistelse där nere.
Eva |
|
||||
|
||||
Trevlig resa och hälsa Naxos från mig också!
|
|
||||
|
||||
Lycka till med både jobb och bostadssökande
Hoppas det blir ett härligt halvår för dig på Naxos Riitta |
|
|||
|
|||
Härligt!!
Vi kan börja räkna ner nu, om en vecka är det dags för oss också! Jag hade en ryggsäck och en handväska med mig in på flygplanet förra året, sas verkar lite generösare på sånt än ryan... Ta med silvertejp, så kan du tejpa fast datorväskan mot ryggsäcken om de säger nåt! Men se till att det är lätt att plocka fram datorn i säkerhetskontrollen, de vill att man viker upp den och visar tangenterna... Kanske ses om en vecka! Mariell (å Stefan) |
|
||||
|
||||
Alla: TACK för glada tillrop!!
Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
Vad härligt det låter att åka iväg Önskar dig lycka till.
Marie |
|
||||
|
||||
Citat:
ÄNTLIGEN! |
|
||||
|
||||
Ha en härlig vistelse! Lite avis är man allt. Om allt går enligt plan anlände vi Naxos i juni.
/Netwolf |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|