![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu är den första kategorin publicerad. Hela 162 dörrbilder att finns att välja mellan.
![]() Sista dag att rösta är den 22 november. Må bästa bild vinna. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ojdå,det var många dörrar
![]() ![]() Fastnade direkt för några stycken, så det blir nog ganska snar röstning för min del ![]() Riitta, utan dörrbilder ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hittade favoritbilden tämligen omgående.
![]() ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Hittade på direkten 10 bilder som jag då måste välja mellan! Det e något speciellt med de grekiska dörrarna.. Längtan e stor just nu. Mina favorit motiv e just dörrar och fönster, men jag har inga bilber med i årets tävling. Ha det bra alla Kalimeror. Cookie |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt att se alla bilder...må bästa bild vinna!..och tack Janne för att Du fixar detta för oss!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har kikat igenom snabbt och hittade genast några stycken som stack ut.....ska kika några gånger till och se om första intrycket stämmer. Väldigt så vackra grekiska dörrar är!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag noterade ett par dörrar som var lite kul och upptäckte då att de är med på mer än en bild.
![]() Så bilderna 19 och 46 är samma dörr, liksom även bilderna 92 och 142. Finns förmodligen fler. /kimmen |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag röstat!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag väljer dörr 1842:-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Mange flotte fotos... Det bliver svært at vælge.
|
|
||||
|
||||
![]()
Men Riitta har Du inte med någon dörrbild i tävlingen. Vi bestämde ju förra året att vi skulle vinna i år!
![]() Kul med så många bilder att välja bland. Har gjort en snabb genomgång och det får bli några till innan röstning tar vid. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vika fantastiska fina bilder på dörrar. Mitt foto som jag anser som god och väl kan konkurera om en plats bland en av de främsta, men när man ser alla dessa väl komponerade bilder så inse jag att jag ser att jag inte hittat rätt dörr. Grattis alla till en fin samling av vad vi kallar dörrar! Ni är vinnare allihop!
Rolf |
|
||||
|
||||
![]()
S Å mange f i n e dører
![]() ![]() Jeg liker spesielt godt de g a m le slitte dørene ![]() - og de er det jo veldig mange av ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Röstat och klart
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Så många fina bilder ![]() Jättesvårt att ta ut favoriterna ! Det krävs ju att man går igenom alla bilderna flera ggr. Det som är spännande med alla bilderna är ju oxå att det finns så mycket resande och upplevelser inbakat i alla motiven... ![]() Hälsar C@nny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() BOKA |
|
||||
|
||||
![]()
Det där var ju inte lätt, men nu är tre bilder utvalda... Må bäste dörr / dörrhål vinna
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka underbara foton.
En stor eloge till alla som ar med i tavlingen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka fina foton!! För oss med beslutsvånda är det inte lätt att hitta bästa dörr. Efter flera genomgångar har jag fortfarande 25 kvar att välja mellan. Och ingen av dem jag tyckte bäst om först är med. Fast det hinner kanske ändra sig igen....
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tänker vara så "ortodox" så jag kommer att rösta på bilder där dörren/porten står i fokus. Men det är rätt så många sådana att välja på...
![]() Ivi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|