|
|
||||
|
||||
Nu bär det av!
Äntligen!
Nu äntligen är det dags för min efterlängtade resa till Grekland. Denna gång bär det av till Aten. Jag längtar så efter att få ta det lugnt, äta god mat, promenera, slippa allt utom mig mig själv. Ocah att få göra detta i Aten, dessutom! Det bästa av allt är väderförutsikterna, varmt och gott hela julhelgen. Jag önskar er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!! /Grimm, som bordar flight LH3023 om mindre än 10 timmar. |
|
||||
|
||||
Sv: Nu bär det av!
Trevlig resa!
|
|
|||
|
|||
SÄGER BARA: NJUUUT!
..och missa för guds skull inte Kapnikarea och Athinaikon!! Ha det bäst.. Lissi |
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
God tur Griim. Rejser selv til Aten i morgen tidlig - har tjekket vejrudsigten, det bliver godt og lunt
God jul allesammen |
|
||||
|
||||
Vad härligt det låter med en Greklandstrip den här tiden på året! För oss är det bara en tidsfråga innan sommarens resa skall bokas, har ett par alternativ som det står att väger emellan men det närmar sig! Kunde gott tänka mig en tur nu också, gillar Grekland på vintern!
Kalo taxidi! |
|
||||
|
||||
Kaló taxídi!
Gunilla |
|
||||
|
||||
Trevlig resa både Grimm, som kanske lättar ungefär nu, och Mette som reser i morgon.
Hoppas ni får helt underbara dagar i Aten, sol och värme, musik och atmosfär - och en hel del användning av sköna skor! |
|
||||
|
||||
Kan ana den sköna känslan. Athen tillhör mina favorit-orter och är i mitt tycke en alldeles speciell stad. Hoppas du får det riktigt skönt. Trevlig resa!
Mats |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|