|
|
||||
|
||||
SPYWARE-virus!!
Hej!
Jag ber som allra ödmjukast om all hjälp jag kan få! Jag har tydligen fått in något spyware-virus i datorn,...ligger några varningsrutor och menar att jag ska köpa program för att rensa ut viruset som attakerat min dator. Det är väl detta som är självaste viruset,kan jag förstå?? Kan inte det här med datorer,.... Snälla...hjälp!! Hur ska jag nu på bästa sätt gå tillväga?? Bekymrade Torhildur,...tackar för hjälpen på förhand! |
|
||||
|
||||
Sv: SPYWARE-virus!!
Det har varit svårt att komma in på forumet ett par timmar nu, men här kommer svaret på ditt dilemma;
Ladda gratis ned från nätet Spybot search and destroy. installera samt kör programmet. Detta program tar kål på det mesta i spionväg på din dator. Länk www.safer-networking.org/sv/index.html Skulle detta ändå ej hjälpa, då laddar du ner Ccleaner från nätet och kör även detta program. Arne |
|
||||
|
||||
Sv: SPYWARE-virus!!
Tack för svar,Arne!
Tyvärr så verkar det helkört! Har provat med flera "rensarprogram",...inte ett skvatt händer,de orkar inte ens "dra igång",...dött liksom! Måste nog gå till en "virus-doktor",antagligen Ska gå runt på olika ställen och ta kostnadsförslag,..och hoppas på det bästa!! Tack i alla fall! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|